آیا شرکت آراد برندینگ معتبر است؟ + 3 دستاورد مهم آراد برندینگ در یک بررسی جامع و بی‌طرف

آیا شرکت آراد برندینگ معتبر است؟ به راستی پاسخ درست این سوال را از کجا و از چه مرجعی باید بیابیم؟

در این مقاله همراه ما باشید تا با هم به بررسی کامل و جامع شرکت آراد برندینگ به صورت کاملاً بی‌طرفانه بپردازیم.

در دنیای پررقابت کسب و کار، انتخاب شرکتی که بتوان به آن اعتماد کرد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

یکی از شرکت‌هایی که در سال‌های اخیر به شدت در حوزه کسب و کار و تجارت مورد توجه قرار گرفته، شرکت آراد برندینگ است.

این شرکت با ادعای کمک به کسب و کارهای کوچک و متوسط برای دستیابی به موفقیت، توانسته است توجه بسیاری را به خود جلب کند.

اما آیا شرکت آراد برندینگ معتبر است و آیا می توان به این شرکت به اندازه تبلیغاتی که در مورد پولساز بودن می‌کند، اعتماد کرد؟

در ادامه این مقاله، به بررسی جامع و بی‌طرف آراد برندینگ می‌پردازیم تا به این سوال پاسخ دهیم.

 

آیا شرکت آراد برندینگ معتبر است، Is Arad Branding company valid?

 

آراد برندینگ کیست؟ یا آراد برندینگ چیست؟

آراد برندینگ یک هلدینگ بزرگ تجاری است که در حوزه‌های مختلفی از جمله تجارت، صادرات و آموزش امور اقتصادی و تجاری فعالیت می‌کند.

این شرکت با هدف ترویج و گسترش تجارت و کمک به رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط، دوره‌های آموزشی، مشاوره‌های تجاری و فرصت‌های صادراتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

دستاوردهای آراد برندینگ

آراد برندینگ در طول سال‌های فعالیت خود، به دستاوردهای بسیار زیادی هم در عرصه تاجرپروری و هم در حوزه تجارت و صادرات دست یافته است که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. توسعه صادرات: آراد برندینگ با توجه به رزومه موفقی که در حوزه تجارت و صادرات دارد، در توسعه صادرات غیرنفتی ایران نقش مهمی داشته است و به بسیاری از تجار، تولیدکنندگان و شرکت‌ها کمک کرده تا محصولات خود را به بازارهای جهانی عرضه کنند.
  2. ایجاد اشتغال: این شرکت با برگزاری دوره‌های آموزشی و فراهم آوردن پلتفرم‌هایی مثل مدرسه تجارت و مکتب تجارت و راستی و همینطور پادکست‌های آموزشی که به رایگان در وبسایت خود قرار می‌دهد، ضمن آموزش صفر تا صد اصول تجارت و صادرات، فرصت‌های شغلی بسیاری را نیز ایجاد و به اشتغال‌زایی در کشور کمک کرده است.
  3. بزرگترین هلدینگ تجاری ایران: آراد برندینگ خود را به عنوان یکی از بزرگترین هلدینگ‌های تجاری ایران معرفی می‌کند و برای اثبات این بزرگی تنها کافی است تا سری به وبسایت قدرتمند این شرکت بزنید و از نزدیک به گستردگی فعالیت‌های این شرکت بزرگ با وجود تعداد بسیار زیاد نمایندگی‌های خارجی آن در سراسر دنیا که کاملاً مستند و قابل ارتباط‌گیری هستند، پی ببرید.

 

آیا شرکت آراد برندینگ معتبر است، Is Arad Branding company valid?

 

انتقادات و شبهات

در کنار تمام این دستاوردها، انتقاداتی نیز به آراد برندینگ وارد شده است.

برخی از مهم‌ترین این انتقادات عبارتند از:

  • شیوه‌های بازاریابی اغراق‌آمیز: بسیاری از مشتریان آراد برندینگ از شیوه‌های بازاریابی اغراق‌آمیز و وعده‌های غیر واقعی این شرکت شکایت دارند.

این در حالی است که این شرکت تاکنون رزومه بسیار قوی و  درخشانی در عرصه تاجرپروری و آموزش صفر تا 100 تجارت به افرادی که هیچگونه پیش زمینه‌ای در حوزه تجارت و صادرات نداشته‌اند، از خود به جای گذاشته است.

و این انتقاد در مورد عدم تحقق وعده‌ها، تنها مربوط به افرادی است که در آراد برندینگ به هیچ وجه به فراگیری آموزش‌ها اهمیت نداده و تنها خواهان این هستند که با پرداخت مبلغی همه کارها و امور تجاری خود را بر دوش آراد برندینگ بیاندازند و تنها در پایان هر ماه به درآمدهای کلان و سودهای بسیار بالا برسند!

  • هزینه‌های بالا: هزینه‌های دوره‌ها و خدمات آراد برندینگ بسیار بالا است و بسیاری از مشتریان توانایی پرداخت این هزینه‌ها را ندارند.

اینکه برخی از افراد نسبت به بالا بودن هزینه هایی که آراد برندینگ در ازای ارائه خدمات و سرویس های متعدد از تاجران دریافت می‌کند، اعتراض دارند، به دلیل تعدد خدمات بی‌نظیر و رایگانی است که این شرکت نه تنها به تاجران آرادی، بلکه به تمام مردم ایران و علاقه‌مندان به تجارت ارائه می‌کند.

در واقع این افراد همواره در بدو ورود به این شرکت تعداد قابل توجهی از خدمات و سرویس‌ها و زیرساخت‌های لازم برای شروع تجارت را به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

لذا بدون در نظر گرفتن هزینه‌ خدمات و سرویس‌های بیشتر برای رشد و پیشرفت حداکثری و با سرعت بیشتر در عرصه تجارت، انتظار دارند تا همه این خدمات که هزینه‌های بسیاری را برای آراد برندینگ به همراه داشته است، به صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

 

آیا شرکت آراد برندینگ معتبر است، Is Arad Branding company valid?

 

  • عدم ارائه تضمین: آراد برندینگ به مشتریان خود تضمین قطعی موفقیت نمی‌دهد و شرط موفقیت در تجارت با آراد برندینگ را در 4 فعل گوش کردن، فهمیدن، باور کردن و به کار بستن آموزش‌ها معرفی می‌کند.

از این رو برخی از افرادی که با این شرکت وارد همکاری می‌شوند پس از گذشت مدتی و بدون توجه به فراگیری آموزش‌ها و صرف پرداخت هزینه‌های نه چندان بالا، و تنها به دلیل کم کاری به نتیجه دلخواه خود دست نیافته‌ و لذا به دلیل عدم شناخت صحیح از تجارت، لب به اعتراض می‌گشایند.

نظرات کارشناسان و مشتریان

همانند هر مجموعه بزرگ دیگری نظرات کارشناسان و مشتریان درباره آراد برندینگ نیز همواره متفاوت است.

تمامی کارشناسان و متخصصان تجارت و اقتصاد معتقدند که آراد برندینگ می‌تواند به رشد کسب و کارهای مختلف کمک کند، اما برخی از مردم عادی که هیچ شناختی از تجارت و کسب و کار ندارند، معتقدند که این شرکت بیشتر به دنبال کسب درآمد است تا کمک به دیگران!

همچنین، نظرات مشتریان و تاجرانی که تجارت را به واسطه آراد برندینگ شناخته و قدم در این مسیر گذاشته‌اند نیز بسیار متنوع است.

این رضایت‌ها و نارضایتی‌ها را می‌توان به سادگی و با مراجعه به وب‌سایت این شرکت و در میان کامنت‌هایی که در انتهای اخبار متنوع و متعدد این سایت وجود دارد، مشاهده کرد.

برخی از مشتریان از خدمات آراد برندینگ راضی هستند و معتقدند که آراد برندینگ به آنها کمک کرده است، اما برخی دیگر از این خدمات ناراضی هستند و معتقدند که فریب خورده‌اند.

آیا شرکت آراد برندینگ معتبر است، Is Arad Branding company valid?

 

نتیجه‌گیری

آراد برندینگ یک شرکت بزرگ و پرطرفدار است که در حوزه تجارت و صادرات فعالیت می‌کند.

این شرکت به دستاوردهای بسیار زیادی دست یافته است، اما در عین حال انتقادات زیادی نیز به آن وارد شده است.

برای تصمیم‌گیری در مورد همکاری با آراد برندینگ، بهتر است به موارد زیر توجه کنید:

  • تحقیق کامل: قبل از هرگونه تصمیمی، به طور کامل درباره آراد برندینگ تحقیق کنید و نظرات مشتریان و کارشناسان را مطالعه کنید.
  • مقایسه با سایر گزینه‌ها: آراد برندینگ را با سایر گزینه‌های موجود مقایسه کنید و مزایا و معایب هر کدام را بسنجید.
  • هزینه‌ها: هزینه‌های مربوط به سرویس ها و خدمات آراد برندینگ را با دقت بررسی کنید و مطمئن شوید که توانایی پرداخت آنها را دارید.
  • تضمین موفقیت: از آراد برندینگ تضمین قطعی موفقیت را نخواهید و انتظار نداشته باشید که با شرکت در یک دوره آموزشی و یا تنها در ازای پرداخت مبلغی در قبال دریافت خدمات و سرویس‌های موجود در این شرکت و بدون هیچ تلاش و فعالیت خاصی، به یکباره ثروتمند شوید.

در پایان یادآور می شویم که، تصمیم به همکاری با آراد برندینگ یا هر شرکت دیگری، باید بر اساس تحقیق، مقایسه و ارزیابی شما باشد.

توجه: این مقاله صرفاً به منظور ارائه اطلاعات به مخاطبان تهیه شده است و لذا توصیه‌ می‌شود برای همکاری یا عدم همکاری با آراد برندینگ حتماً به وب‌سایت این شرکت مراجعه کنید و از طریق منابع ارتباطی متعدد موجود در این وب سایت با کسانی که با این مجموعه همکاری می‌کنند، مستقیماً ارتباط بگیرید.

 

آیا شرکت آراد برندینگ معتبر است، Is Arad Branding company valid?

instagram (1)
whatsapp (1)
telegram (1)
linkedin (1)
facebook (1)
ایتا-removebg-preview
روبیکا-removebg-preview
بله-Photoroom.png-Photoroom

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *